Zodat u zich kunt richten op de patiëntenzorg.
ZEISS OPTIME
Dankzij de services van ZEISS kunt u zich concentreren op waar u goed in bent:
het bieden van eersteklas patiëntenzorg.
Met ZEISS OPTIME kunt u zich richten op de zorg voor patiënten.
Met de OPTIME®-serviceplannen van ZEISS profiteert u van een prioritaire behandeling, zodat u zonder beperkingen kunt werken en ongeplande uitval van uw systemen kunt voorkomen.
We kunnen uw klinische of praktijkprocessen ondersteunen met ons serviceaanbod dat veel verder gaat dan de garantie. Er kan in één serviceplan een breed scala aan services worden opgenomen, geheel afgestemd op uw specifieke behoeften.
Dat is waar het om draait bij ZEISS OPTIME.
Aangepaste servicepakketten voor uw dagelijkse routines
Het serviceaanbod kan van land tot land verschillen, afhankelijk van de lokale voorschriften.
|
|
|
|
|
|
|
|
---|---|---|---|---|---|---|---|
OPTIME complete |
• |
• |
• |
• |
• |
• |
op verzoek |
OPTIME advanced |
• |
• |
• |
• |
• |
tijd + materiaal |
op verzoek |
OPTIME prevent |
• |
niet van toepassing |
• |
• |
tijd + materiaal |
tijd + materiaal |
op verzoek |
Geïnteresseerd in OPTIME-praktijkvoorbeelden?
Bekijk de video's over de ervaringen van klanten met OPTIME.
Ontdek hoe OPTIME-servicepakketten in klinieken of praktijken hebben geholpen om de aandacht te richten op wat echt belangrijk is: het bieden van uitstekende patiëntenzorg.
Neem contact met ons op voor meer informatie over servicepakketten van ZEISS OPTIME
Beheer uw systemen van ZEISS online.
MyZEISS is het klantenplatform waarmee u het volledige potentieel van uw systemen van ZEISS kunt benutten. Maak een keuze uit een groot aantal trainingsvideo's, verzamel inzichten van collega's en maak gebruik van een uitgebreide set hulpprogramma's, zodat u uw systemen zo effectief en efficiënt mogelijk kunt gebruiken en de uitval tot een minimum kunt beperken.
Mijn systemen
Krijg een overzicht van al uw systemen van ZEISS. Bekijk basisgegevens van uw systemen van ZEISS, zoals hun locatie. Controleer veel details online (bijv. installatiedatum en contractstatus) en dien wijzigingsverzoeken rechtstreeks in via MyZEISS.
Alleen verkrijgbaar voor geverifieerde klanten van ZEISS.
Serviceverzoek
Bekijk alle nieuwe, bestaande en oude servicetickets. Maak nieuwe online serviceverzoeken en volg de status van bestaande verzoeken, 24 uur per dag. Voeg meer details, zoals afbeeldingen en logbestanden, toe aan een ticket om ons te helpen problemen te diagnosticeren en sneller op te lossen.
Alleen verkrijgbaar voor geverifieerde klanten van ZEISS.
Software downloadportaal
Ga naar MyZEISS om softwarebestanden te downloaden, zoals installatiepakketten of beveiligingsupdates, om ervoor te zorgen dat uw systemen van ZEISS up-to-date zijn en om de wachttijd tot een minimum te beperken.
Afzonderlijke registratie en aanmelding is vereist.
Wilt u uw systeemgebruik maximaliseren?
Word vandaag nog lid van MyZEISS.
Maak kennis met ons alles-in-één platform, gepersonaliseerd naar uw behoeften. Met een uitgebreide bibliotheek met artikelen van uw collega's, uitgebreide trainingen en handige hulpprogramma's en functies voor uw apparaten van ZEISS.
Slim success - ZEISS Smart Services
- Sluit uw systeem aan en ontvang onmiddellijk ondersteuning op afstand om reactietijden te verkorten en de systeembeschikbaarheid te verhogen.
- Onze gecertificeerde experts kunnen u adviseren om de juiste reserveonderdelen te vinden en problemen snel op te lossen.
- Cybersecurity en veilige verbinding volgens internationale normen. (bijv. ISO/IEC 27001)