Uw productgebruik optimaliseren met MyZEISS
Krijg toegang tot inhoud exclusief voor u en uw team.
Maak kennis met MyZEISS
Veelgestelde vragen
-
Het MyZEISS-klantenplatform is de aangewezen plek waar u voor alles kunt vinden wat ZEISS te bieden heeft, van het beheren van uw systemen tot digitale diensten en educatie.
- My Learning: Bekijk uitgebreide producttutorials en volg online certificeringscursussen van ZEISS Academy. Ontdek klinische casussen van uw collega's via Peer Insights.
- My Tools: Exclusief patiëntmateriaal voor oogheelkundige klanten ter ondersteuning van de groei van uw bedrijf. CONVIVO Image Library wordt exclusief aangeboden aan klanten van ZEISS CONVIVO.
- My Systems: Beheer uw apparaten online en vraag online servicetickets aan.
-
MyZEISS is geoptimaliseerd voor elke gebruiker. We raden u aan uw zakelijke e-mailadres te gebruiken om uzelf te registreren in drie eenvoudige stappen op www.zeiss.com/meditec/myzeiss
- Stap 1: Voer uw zakelijke e-mailadres in
- Stap 2: Vul het formulier in
- Stap 3: Activeer uw account door op de link in de bevestigingsmail te klikken.
-
Er zijn extra hulpmiddelen beschikbaar, afhankelijk van rollen en specialiteiten. Bijvoorbeeld de ZEISS CONVIVO Image Library, deze wordt aangeboden aan onze klanten van CONVIVO. Hierin worden geselecteerde klinische casussen van uw vakgenoten weergegeven waarbij voorbeelden van afbeeldingen worden getoond die zijn verkregen tijdens de procedures die met CONVIVO® van ZEISS zijn uitgevoerd. We blijven onze uitgebreide klantensegmenten ondersteunen en tegelijkertijd blijven we nieuwe functies en diensten ontwikkelen en leveren.
-
Maak een service-aanvraag aan in het hoofdvenster „Service Requests” en verstuur deze of via het apparaatoverzicht onder My Systems. Met behulp van de laatste optie wordt uw service-aanvraag vooraf ingevuld met oorspronkelijke gegevens zoals afdeling en serienummer. Vervolgens selecteert u het algemene probleem en legt u het probleem uitvoerig uit. Het is ook een optie om afbeeldingen of video's te uploaden om ons te helpen het probleem eenvoudig te begrijpen en snel op te lossen. U kunt de voortgang van uw service-aanvraag te allen tijde controleren onder „Service Requests”.
-
Ja, MyZEISS bevat diverse video's met producttrainingen en foutoplossing en informatie. U kunt problemen met uw producten oplossen met behulp van korte instructievideo's gepresenteerd door ZEISS-medewerkers. Daarnaast bieden de inzichten onder vakgenoten een uitgebreide verzameling klinische casussen waarbij ZEISS-technologieën worden toegepast die zijn voorbereid en gepresenteerd door uw vakgenoten.